Η πανδημία και η δεκαετής οικονομική κρίση αλλάζουν όχι μόνο τον χάρτη της αγοράςκαι τιςκαταναλωτικές μας συνήθειες, αλλά και τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την ομορφιά, τον καλλωπισμό, την ίδια την εικόνα του εαυτού. Σε συνδυασμό με την καταλυτική επίδραση των κοινωνικών δικτύων. Η ανάγκη του να «είμαστε» γίνεται όλο και πιο ζωτικής σημασίας έναντι του να «φαινόμαστε», όσο εκθέτουμε δημοσίως όλο και πιο πολύ κάτι από την καθημερινότητά μας.
Αυτή η συνεχής «εξωστρέφεια» την ίδια στιγμή πυροδοτεί τη σημασία του να στεκόμαστε, να στοχαζόμαστε, να ξαναβλέπουμε ποιοι είμαστε. Οι καραντίνες λόγω κορωνοϊού σε μεγάλο βαθμό οδήγησαν το κίνημα του #metoo να αναδυθεί. Νέες τάσεις που αφορούν το πώς βλέπουμε πια το σώμα μας, επικεντρώνονται στην υγεία και κυρίως την ψυχική υγεία. Ακόμη και τα αλλοτινά φυσικά γκρίζα ή λευκά μαλλιά ξαναβρίσκουν τη …θέση τους στην κοινωνία, αυτή τη φορά με έναν…
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.